Free background from VintageMadeForYou
-->

2011. november 18., péntek

Lezárás

Pár hónappal ezelőtt tettem egy kis kitérőt, amit most lezárok. Kedves SEGÍTŐM az írta :

TEHÁT....LÉGY HÁLÁS ANNAK A KÖZEGNEK HOGY onnan menned kell....mert az egy szép pláza ...de Te nem vagy TÖMEG"CIKK"....amit Te csinálsz......annak TÖBB A LELKI SEGÍTŐ RÉSZE..mint a szép ékszerség..
Remélem nem haragszol meg érte, hogy bemásoltam :)

Szóval, igen nem vagyok tömegcikk, nem tudok beállni a sorba, nem tudom és sosem akartam másokat leutánozni, csak azért, mert arra van kereslet. Én én vagyok! Minden ékszerem, gyöngyös "tárgyam" belőlem jön, az érzéseim, a lelkem darabját kapja, aki megvásárolja valamelyiket. Amiket készítek nem egyszerű ékszerek, kiegészítők, hanem számomra igen is nagy lelki segítők és az önkifejezés egyik formája. Nagyon nyílt ember vagyok, de sokszor az igazi, a legbelső érzéseimről nem beszélek, de az ékszereim segítenek benne, hogy megmutassam a legbelsőmet. 
Egyébként a gyermekeim a legfőbb mércéim (eddig). Amint elkészülök egy  - egy ékszerrel, akkor azt kiakasztom a kis dolgozós szekrényünk ajtajára és van, hogy szándékosan egy - két napig ott is hagyom. Amikor a gyerekek nemcsak elmennek mellette, hanem megállnak, többször visszajönnek és csak nézik, onnan minden esetben tudom, hogy amit "alkottam" abból feléjük is az jön le, amit közben éreztem, akár a színek, akár a formák miatt. Az Ő lelkük még annyira tiszta, Ők még "onnan" látnak mindent.

2011.11.20.
Tegnap előtt már töröltem ott az ékszereim felét. Éjszaka beesett egy megrendelésem még onnan, de ettől függetlenül kb 30 perce mindenemet letöröltem. Jó érzés volt!

2 megjegyzés:

  1. Deszépppppppppppppppp!!!!!!!!!!!! VAGY!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Ma már ott elkezdtem az "összepakolást". Innentől itt leszek és csak az érzéseimnek élek, amit TI az ékszereimben fogtok viszont látni :) TE indítottál el!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés