Free background from VintageMadeForYou
-->

2011. december 11., vasárnap

Búzacsíra

A tökéletes téli vitaminbomba
Közel 4 éve ettem először búzacsírát. Teljesen meglepődtem, hogy mennyire finom és édes. Megvettem hozzá a csíráztató tálat is, de minden leírás olyan bonyolult, sok munkával járó "előállításnak" írta le. Aztán találtam egy nagyon jó recepteket tartalmazó kis füzetet, amiben leírta, hogy elég naponta két alkalommal, reggel és este leöblíteni.
Szóval: a maréknyi hántolt búzát egy éjszakára beáztatom és reggel kb két részre veszem és már mehet is a csíráztató tálakba. Kb 3 napig reggel és este átöntöm szitába és folyó víz alatt leöblítem. Utána a hűtőbe, lehetőleg légmentesen záródó tálban napokig eláll.
Vitamin tartalma: B - vitaminok, sok E - vitamin, vas, foszfor, magnézium, cink
vajas kenyérre szórva fantasztikus íze van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése