Free background from VintageMadeForYou
-->

2012. március 13., kedd

Övtáska anyukáknak

Most nem ékszereket, hanem övtáskákat hoztam, de nem a hagyományosat


Tavaly nyáron a Meskán láttam nagyon elegáns formájú táskákat, viszont ugye ezek a kisgyermekes anyukáknak nem túl előnyösek és hát mindenki magából indul ki :o) Szóval, megkértem Anyukámat varrjon nekem hasonlót, de övtáskának, mert a gyerekek mellett sokkal kényelmesebb 

hátul viszonylag széles bujtató található, így akár egy farmer nadrághoz való szélesebb 
öv is kényelmesen "átmegy rajta"

Műselyemmel bélelt és zsebes belül
akár farmerhoz, akár egy szoknyához is nagyon jól mutat és kényelmesen elfér benne a legszükségesebb (pénztárca, telefon, kulcs, papírzsepi és persze a bab cumija)
Én imádom!!!!!!!!!!!!!!!!

szélessége alul 25 cm, felül 23 cm
magassága 19 cm

romantikus, ugyanakkor a hétköznapokban is viselhető darabok, sőt akár egy kis tininek is megfelelő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése