Free background from VintageMadeForYou
-->

2012. április 9., hétfő

Kis kalandozás

Múlt héten a fejembe vettem, hogy kipróbálom a süthető gyurmát, részint ilyet még sosem csináltam, másrészt vannak olyan ékszerek, amik nagyon tetszenek. Nyilván nagyon bonyolult dolgokat nem is készítettem, de jó játék volt :)
A húsvéti kalács mellett ők sültek a sütőnkben:


 itt még csak az első adag látható, természetesen lakkozás nélkül

ő egy gyűrű, melyet magamnak készítettem és természetesen rózsaszín, mert imádom :)

A héten kipróbáltam a házilag készíthető süthető gyurmát, amelyet temperával színeztünk. Igazából felemás a véleményem róla. A sót mindenképpen darálni kellene, mert a legapróbb szemcsés is "rücskös", sütés után újra kell néhányat festeni, mert "kifakul", a sütési idő sok, emiatt már nem gazdaságos :( Az állagával viszont nagyon elégedett voltam, jó volt vele dolgozni és szerintem gyerekbarát, mert semmi káros anyagot nem tartalmaz :)

A fotókon látható "ékszer kezdemények" viszont FIMO süthető gyurmából készültek és valóban nagyon-nagyon jó velük dolgozni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése