Free background from VintageMadeForYou
-->

2012. július 4., szerda

Figyelem, JÁTÉK !

Még sosem indítottam játékod, de most azt hiszem elérkezett az ideje
Elsőkként gyöngybogyós kulcstartókat hoztam
a játék mostantól péntek este 22h - ig tart

(07.04 - 07.06 - ig)


Játékban való feltétel:
1. itt a blogbejegyzés alá kérlek írd meg melyik színűt választod, amennyiben Te nyersz
és kérlek az is írd oda, hogy melyik az a napszak, esetleg időpont, amikor a facebookot használod (ennek jelentősége lesz hamarosan, mert licitre hoznám néhány ékszeremet)

2. a facebookon oszd meg a játékfelhívásomat az üzenőfaladon

3. amennyiben úgy gondolod, légy rendszeres olvasója a blogomnak, illetve lájkold a facebook oldalamat
https://www.facebook.com/pages/Botty%C3%A1nGy%C3%B6ngye/372398156130617


Szabály:
amennyiben elmúltál már 18 éves (természetes személy) és érvényes Magyarországi címmel rendelkezel
Sorsolás:
egy kicsit szokatlan ugyan a mai rohanó világban, de a nevek a szó legszorosabb értelmében egy kalapba kerülnek :)

Mindenkinek jó játékot!

59 megjegyzés:

  1. Jöttem, elsőként! Szuper bogyógyártó vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, fele válasz lemaradt! A türkizt választanám! A Facebookot szinte egész nap használom, csak a héten nem (tanfolyam miatt) :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Xénia! Elsőként nyitottál tényleg :) Imádom a bogyókat, tudod :) :) :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Csatlakozom az előttem szólóhoz. :) Nekem is a türkiz tetszik a legjobban és én is felnézek naponta többször is. :) Gyönyörűségeket készítesz. :) Nekem tetszik a kalapos módszer. :)

    Sallai Zoltánné

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :) Köszönöm az eddigi kedves hozzászólásaidat is, nagyon :) Örülök, hogy tetszenek az ékszereim :) A kalapos módszerben az lesz a legjobb, hogy a legkisebb gyermekünk fogja húzni, ezt elárulom és őt biztosan nem lehet megvesztegetni :) :) :)

      Törlés
  5. Én a türkizt választanám. És általában egész nap facebookozom, mert az irodában is megnézem kb. óránként. De pssszt... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Regina! Irodában? Ejnye-ejnye :):) :)

      Törlés
  6. Jöttem gyorsan én is :)! Én a kivizöldet választanám, de mindegyik csudijó! Szépségeket készítesz, gratulálok! Én egész nap facebookozom, informatikus vagyok, de ez titok!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! Abból a fülbevaló is eddig nagyon kedvelt volt :) Köszönöm a dicséretet :) Egész nap facebook? Bár én is :)

    VálaszTörlés
  8. De cukik! Új kedvenc színem a zöld, így a tetszene ;)
    Követlek és Facebookon is megosztottam (Genovéva Gemma néven).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Itt is megköszönném Neked a blogbejegyzésedet, amibe bekerültem :) Köszönöm!

      Törlés
  9. Szia!
    Rózsaszínben szeretném.
    Egész nap a facebook-on lógok.
    Teljesítettem az összes feltételt.
    Nagyon szépek az ékszereid.
    Üdv:
    Brigitta
    a301@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Brigitta!
      Köszönöm és a dicséretet is :) !

      Törlés
  10. Kékben szeretném. Reggel és este vagyok a Fb-on,feltételek teljesítve

    Soós Csilla

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nekem a rózsaszín tetszik a legjobban! :) Üdv.: Horváth Hajnalka

    VálaszTörlés
  12. Türkiz tetszik.Minden feltétel teljesítve:)

    Soós Lászlóné

    VálaszTörlés
  13. Én nem tudok dönteni, a zöld, türkiz és rószaszín között, ha véletlen nyernék légyszi azt is kalapozd ki melyik lesz az..:-))annyira jó egyébként mind!
    És már látom kavarodás lesz, Nóra néven futok, de Sándor Ivett vagyok.:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ivett! Zöld fülid már van :)Ígérem, ha Te nyersz, kikalapozom :) :) :) Puszi

      Törlés
  14. Csatlakozom Ivetthez, mert én sem tudok választani a zöld és a türkiz színű között! :)
    Általában reggel és este vagyok fent a facebook-on.

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    A bézs színűt választanám! :) Általában este facebookozom. :)

    VálaszTörlés
  16. A türkizt választom. Naponta többször fellátogatok a facebook-ra, de leginkább este!
    Gyönyörű ékszereid vannak, örülök, hogy csatlakoztam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! :) És persze köszönöm a dicséretet is :)

      Törlés
  17. Mivel a zöld a legkedvesebb színem, a lilát választanám. Van benne logika...
    Nem sok, de van.:))
    Tekintettel arra, hogy fa facebookot olyan 2-3 hetente használom, mivel teljesen új vagyok ott, megpróbálom megosztani a játékot.
    A többi felttel teljesült.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Orsolya! Köszönöm! Jegyeztem :) Sikerült megosztanod, köszönöm :) :) :)

      Törlés
  18. Szia!

    A lila színt választanám. FB-n inkább du. 15-18-ig vagyok hétköznap, hétvégén változó.
    Követlek a blogon, Nuci néven.
    Üdv: Horváth Andrea

    VálaszTörlés
  19. A rózsaszínűt választanám. Változó, hogy mikor tudok gép elé ülni.
    Szia!
    Horváth Istvánné Anna

    VálaszTörlés
  20. szia! én net előtt vagyok egész nap :)
    a blogodra feliratkoztam (Boglár), az oldalad kedvelem (Császár Boglár). email: lolinno@gmail.com
    A játék osztva.A rózsaszínt kérném :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Barackszínűt szeretném, ha nyernék:)
    Gyönyörűek, azok a kis dolgok, amiket még pluszban rájuk raktál, nagyon feldobják.
    FB-n Gabriella Gősi néven lájkoltalak, blogon gabus1217_8 néven köetlek.
    Megosztottam a játékot FB-n.

    FB-n általában délután vagy este vagyok, de olyan 6 körül biztosan, ha netközelben vagyok.

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabus! Köszönöm! Örülök, hogy tetszenek és minden észrevételt szívesen veszek :) Imádom a gyöngybogyókat, bár gondolom ez látszik :D
      Anita

      Törlés
  22. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Nagyon szépek, a lila színűt választanám. Általában este használom a Facebookot.
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdvözlettel,
    Nagy Regina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Regina! Köszönöm! Örülök, hogy tetszenek :) Jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  23. Szia Anita nekem a türkiz tetszik :)Köszi :)

    VálaszTörlés
  24. Szia! A rózsaszín bogyós,cicás fityegős tetszik a legjobban:) Délután és este vagyok leginkább a facebookon:) Köszönöm a lehetőséget,szép dolgokat készítesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! Jegyeztem :) Köszönöm a dicséretet és a játékban való részvételedet is :)
      Anita

      Törlés
  25. én is itt vagyok ám drága! :-D reggel 8 körül,délben alvásidőben,esetleg este,ha a Zuram ideenged. :-D Ha kell egyet mondani,akkor narancs színt kérnék,de bármelyik jöhet.

    Era

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Era! Köszönöm! :) A Zurad néha túrd ki :)Ma is már fent voltál 8h előtt :) Köszönöm és jegyeztem :)

      Törlés
  26. Gyönyörűek a bogyóid! Én a világos kéket választanám!
    A facebookot hellyel-közel egész nap figyelemmel követem mikor itthon vagyok.

    edigalaxy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a dicséretet! Tudod, imádom őket Zsurucival és Alival együtt :) Bár azt hiszem már többször is láttad, hogy mennyire :) :) :) Köszönöm! Jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  27. Szia!
    Itt vagyok én is :D
    A baloldali csilllogó fehéret szeretném...nem tudom helyesebben leirni a szinét,hisz lehetetlen fényképezni ezeket a szineket...
    Osztottam és követlek :P
    Változó,hogy mikor vagyok FB előtt,mert 3 műszakban dolgozom.de a 24 órás licieket mindig elérem :D
    További szép napot!
    Zsuzska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzska! Jaj, nagyon jó! :) Igen, ő a fülbevalós fehér :) Te is tapasztaltad, hogy mennyire nem adják vissza a fotóim a valódi színeket :( Köszönöm, jegyzem :) A liciteket már nagyon szeretném :)
      Neked is nagyon szép napot!
      Anita

      Törlés
  28. Nagyon szépek a bogyók, nehéz közülük választani. Nekem talán a mályva(remélem jól írom a színét) tetszik a legjobban.
    Ja, és reggel, délben, este, és kicsit éjjel is a fészen lógok.
    További szép alkotásokat, sok-sok jó ötletet és nagyon jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  29. Köszönöm a dicséretet :) ! Igen, ő egy picit mályvás, bár inkább lila :) Amennyiben Te nyersz, akkor kinagyított fotón is elküldöm :)
    Köszönöm a jókívánságokat és én is ugyanezt kívánom Neked!
    Anita

    VálaszTörlés
  30. Drága Anita! Kicsit megkésve, de én is megérkeztem! :) Nehéz a választás mert mindegyik gyönyörű, de az én kedvencem a fehér!
    Facebookon inkább az esti órákban vagyok.
    (Huh mennyi hozzászólás! :)))

    VálaszTörlés
  31. Kedves Dorka! Jaj, nagyon örülök Neked :) Jegyzem, a fehér :) Hát.......... :) Nagyon jó érzés, hogy ennyien szeretnek játszani :) Köszönöm Neked is!
    Puszi

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    Én is jövök játszani :) Nekem a kék a kedvencem :)
    Nagyon szép dolgokat készítesz!
    A facebookot általában esténként használom.
    Minden jót kívánok!

    Üdv,
    Péter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Péter!
      Végre egy fiú is :) Köszönöm és persze a dicséretet is! Jegyeztem, kék :)
      Anita

      Törlés
  33. Szia! Örülök, hogy játszhatok! Én a zöldet szeretném! ...ha nyernék. A Facebookon, meg gyakorlatilag reggeltől estig vagyok, de leginkább délelőtt 10-ig és este 8 és 11 között! :)
    Gyönyörűket csinálsz!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kriszta! Köszönöm! Én is játszom ám Nálad :D Köszönöm a dicséretet! Én is imádom a a Tieidet! :) Jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  34. Szia, itt vagyok én is. :))
    A kéket v a lilát szeretném.
    Általában este vagyok a FB közelébe.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erika! Köszönöm, hogy Te is itt vagy! Jegyeztem :) Én még mindig visszatérek a csoki és meggy pénztárcádhoz :)
      Anita

      Törlés