Free background from VintageMadeForYou
-->

Címkék

2013. (121) 2014. (92) 2015 (46) 2016 (41) 2017 (17) Ajándék (18) Akció (3) Általános (11) Annie Sloan (1) Arany (2) baba (3) Barack (9) Barna (5) Bézs (12) Bogyók (174) Bordó (3) Bőr (23) Bross (5) Bútor tuning (9) Citrom (1) Család (8) Csipke (16) Decoupage (2) Ékszereim (10) Ékszeróra (3) Ékszertartó (2) Elkeltek (259) Ezüst (4) Fehér (11) Fekete (10) Férfi (6) Fülbevalók (208) Gobelin (3) Gomb (182) Gyereknevelés (8) Gyógyítók (38) Gyöngyhorgolás (28) Gyűrű (19) Hajfésű (2) Hematit (1) Heringfűzés (7) horgolás (6) Ír csipke (2) Játék (4) karácsony (53) Karkötő (66) Kártyatartó (1) Kék (18) keresztszemes (19) Könyvjelző (12) Krém (4) Kulcstartó (18) Lakásdísz (2) Lélek (4) Licit (1) Lila (17) Málna (1) Menta (5) Menyasszonyi (7) Mobilékszer (6) Mustár (2) Narancs (2) Neszeszer (2) Nyaklánc (202) Ővtáska (1) Pentart (1) Pénztárca (5) Peyote (59) Pink (5) Piros (7) Pohárjelölők (1) RAW (11) receptek (5) Rózsaszín (26) Sárga (1) Shabby Chic (1) stencil (1) Sujtás (238) Sütemény (5) sütés-főzés (11) Süthető gyurma (6) Szemüvegtartó (1) Szett (79) Szőttes (1) Szürke (6) Tanfolyam (3) Tárca (3) Tartó (1) Táskák (12) Textil (17) Toll (7) Türkiz (12) Varrás (46) Vintage (1) Webáruház (26) Zöld (16)

2012. július 4., szerda

Figyelem, JÁTÉK !

Még sosem indítottam játékod, de most azt hiszem elérkezett az ideje
Elsőkként gyöngybogyós kulcstartókat hoztam
a játék mostantól péntek este 22h - ig tart

(07.04 - 07.06 - ig)


Játékban való feltétel:
1. itt a blogbejegyzés alá kérlek írd meg melyik színűt választod, amennyiben Te nyersz
és kérlek az is írd oda, hogy melyik az a napszak, esetleg időpont, amikor a facebookot használod (ennek jelentősége lesz hamarosan, mert licitre hoznám néhány ékszeremet)

2. a facebookon oszd meg a játékfelhívásomat az üzenőfaladon

3. amennyiben úgy gondolod, légy rendszeres olvasója a blogomnak, illetve lájkold a facebook oldalamat
https://www.facebook.com/pages/Botty%C3%A1nGy%C3%B6ngye/372398156130617


Szabály:
amennyiben elmúltál már 18 éves (természetes személy) és érvényes Magyarországi címmel rendelkezel
Sorsolás:
egy kicsit szokatlan ugyan a mai rohanó világban, de a nevek a szó legszorosabb értelmében egy kalapba kerülnek :)

Mindenkinek jó játékot!

59 megjegyzés:

  1. Jöttem, elsőként! Szuper bogyógyártó vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, fele válasz lemaradt! A türkizt választanám! A Facebookot szinte egész nap használom, csak a héten nem (tanfolyam miatt) :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Xénia! Elsőként nyitottál tényleg :) Imádom a bogyókat, tudod :) :) :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Csatlakozom az előttem szólóhoz. :) Nekem is a türkiz tetszik a legjobban és én is felnézek naponta többször is. :) Gyönyörűségeket készítesz. :) Nekem tetszik a kalapos módszer. :)

    Sallai Zoltánné

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :) Köszönöm az eddigi kedves hozzászólásaidat is, nagyon :) Örülök, hogy tetszenek az ékszereim :) A kalapos módszerben az lesz a legjobb, hogy a legkisebb gyermekünk fogja húzni, ezt elárulom és őt biztosan nem lehet megvesztegetni :) :) :)

      Törlés
  5. Én a türkizt választanám. És általában egész nap facebookozom, mert az irodában is megnézem kb. óránként. De pssszt... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Regina! Irodában? Ejnye-ejnye :):) :)

      Törlés
  6. Jöttem gyorsan én is :)! Én a kivizöldet választanám, de mindegyik csudijó! Szépségeket készítesz, gratulálok! Én egész nap facebookozom, informatikus vagyok, de ez titok!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! Abból a fülbevaló is eddig nagyon kedvelt volt :) Köszönöm a dicséretet :) Egész nap facebook? Bár én is :)

    VálaszTörlés
  8. De cukik! Új kedvenc színem a zöld, így a tetszene ;)
    Követlek és Facebookon is megosztottam (Genovéva Gemma néven).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Itt is megköszönném Neked a blogbejegyzésedet, amibe bekerültem :) Köszönöm!

      Törlés
  9. Szia!
    Rózsaszínben szeretném.
    Egész nap a facebook-on lógok.
    Teljesítettem az összes feltételt.
    Nagyon szépek az ékszereid.
    Üdv:
    Brigitta
    a301@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Brigitta!
      Köszönöm és a dicséretet is :) !

      Törlés
  10. Kékben szeretném. Reggel és este vagyok a Fb-on,feltételek teljesítve

    Soós Csilla

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nekem a rózsaszín tetszik a legjobban! :) Üdv.: Horváth Hajnalka

    VálaszTörlés
  12. Türkiz tetszik.Minden feltétel teljesítve:)

    Soós Lászlóné

    VálaszTörlés
  13. Én nem tudok dönteni, a zöld, türkiz és rószaszín között, ha véletlen nyernék légyszi azt is kalapozd ki melyik lesz az..:-))annyira jó egyébként mind!
    És már látom kavarodás lesz, Nóra néven futok, de Sándor Ivett vagyok.:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ivett! Zöld fülid már van :)Ígérem, ha Te nyersz, kikalapozom :) :) :) Puszi

      Törlés
  14. Csatlakozom Ivetthez, mert én sem tudok választani a zöld és a türkiz színű között! :)
    Általában reggel és este vagyok fent a facebook-on.

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    A bézs színűt választanám! :) Általában este facebookozom. :)

    VálaszTörlés
  16. A türkizt választom. Naponta többször fellátogatok a facebook-ra, de leginkább este!
    Gyönyörű ékszereid vannak, örülök, hogy csatlakoztam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! :) És persze köszönöm a dicséretet is :)

      Törlés
  17. Mivel a zöld a legkedvesebb színem, a lilát választanám. Van benne logika...
    Nem sok, de van.:))
    Tekintettel arra, hogy fa facebookot olyan 2-3 hetente használom, mivel teljesen új vagyok ott, megpróbálom megosztani a játékot.
    A többi felttel teljesült.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Orsolya! Köszönöm! Jegyeztem :) Sikerült megosztanod, köszönöm :) :) :)

      Törlés
  18. Szia!

    A lila színt választanám. FB-n inkább du. 15-18-ig vagyok hétköznap, hétvégén változó.
    Követlek a blogon, Nuci néven.
    Üdv: Horváth Andrea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andrea!
      Köszönöm! Jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  19. A rózsaszínűt választanám. Változó, hogy mikor tudok gép elé ülni.
    Szia!
    Horváth Istvánné Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna! Köszönöm, jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  20. szia! én net előtt vagyok egész nap :)
    a blogodra feliratkoztam (Boglár), az oldalad kedvelem (Császár Boglár). email: lolinno@gmail.com
    A játék osztva.A rózsaszínt kérném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  21. Szia!

    Barackszínűt szeretném, ha nyernék:)
    Gyönyörűek, azok a kis dolgok, amiket még pluszban rájuk raktál, nagyon feldobják.
    FB-n Gabriella Gősi néven lájkoltalak, blogon gabus1217_8 néven köetlek.
    Megosztottam a játékot FB-n.

    FB-n általában délután vagy este vagyok, de olyan 6 körül biztosan, ha netközelben vagyok.

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabus! Köszönöm! Örülök, hogy tetszenek és minden észrevételt szívesen veszek :) Imádom a gyöngybogyókat, bár gondolom ez látszik :D
      Anita

      Törlés
  22. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Nagyon szépek, a lila színűt választanám. Általában este használom a Facebookot.
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdvözlettel,
    Nagy Regina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Regina! Köszönöm! Örülök, hogy tetszenek :) Jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  23. Szia Anita nekem a türkiz tetszik :)Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit! Köszönöm! Jegyeztem :)

      Törlés
  24. Szia! A rózsaszín bogyós,cicás fityegős tetszik a legjobban:) Délután és este vagyok leginkább a facebookon:) Köszönöm a lehetőséget,szép dolgokat készítesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! Jegyeztem :) Köszönöm a dicséretet és a játékban való részvételedet is :)
      Anita

      Törlés
  25. én is itt vagyok ám drága! :-D reggel 8 körül,délben alvásidőben,esetleg este,ha a Zuram ideenged. :-D Ha kell egyet mondani,akkor narancs színt kérnék,de bármelyik jöhet.

    Era

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Era! Köszönöm! :) A Zurad néha túrd ki :)Ma is már fent voltál 8h előtt :) Köszönöm és jegyeztem :)

      Törlés
  26. Gyönyörűek a bogyóid! Én a világos kéket választanám!
    A facebookot hellyel-közel egész nap figyelemmel követem mikor itthon vagyok.

    edigalaxy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a dicséretet! Tudod, imádom őket Zsurucival és Alival együtt :) Bár azt hiszem már többször is láttad, hogy mennyire :) :) :) Köszönöm! Jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  27. Szia!
    Itt vagyok én is :D
    A baloldali csilllogó fehéret szeretném...nem tudom helyesebben leirni a szinét,hisz lehetetlen fényképezni ezeket a szineket...
    Osztottam és követlek :P
    Változó,hogy mikor vagyok FB előtt,mert 3 műszakban dolgozom.de a 24 órás licieket mindig elérem :D
    További szép napot!
    Zsuzska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzska! Jaj, nagyon jó! :) Igen, ő a fülbevalós fehér :) Te is tapasztaltad, hogy mennyire nem adják vissza a fotóim a valódi színeket :( Köszönöm, jegyzem :) A liciteket már nagyon szeretném :)
      Neked is nagyon szép napot!
      Anita

      Törlés
  28. Nagyon szépek a bogyók, nehéz közülük választani. Nekem talán a mályva(remélem jól írom a színét) tetszik a legjobban.
    Ja, és reggel, délben, este, és kicsit éjjel is a fészen lógok.
    További szép alkotásokat, sok-sok jó ötletet és nagyon jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  29. Köszönöm a dicséretet :) ! Igen, ő egy picit mályvás, bár inkább lila :) Amennyiben Te nyersz, akkor kinagyított fotón is elküldöm :)
    Köszönöm a jókívánságokat és én is ugyanezt kívánom Neked!
    Anita

    VálaszTörlés
  30. Drága Anita! Kicsit megkésve, de én is megérkeztem! :) Nehéz a választás mert mindegyik gyönyörű, de az én kedvencem a fehér!
    Facebookon inkább az esti órákban vagyok.
    (Huh mennyi hozzászólás! :)))

    VálaszTörlés
  31. Kedves Dorka! Jaj, nagyon örülök Neked :) Jegyzem, a fehér :) Hát.......... :) Nagyon jó érzés, hogy ennyien szeretnek játszani :) Köszönöm Neked is!
    Puszi

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    Én is jövök játszani :) Nekem a kék a kedvencem :)
    Nagyon szép dolgokat készítesz!
    A facebookot általában esténként használom.
    Minden jót kívánok!

    Üdv,
    Péter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Péter!
      Végre egy fiú is :) Köszönöm és persze a dicséretet is! Jegyeztem, kék :)
      Anita

      Törlés
  33. Szia! Örülök, hogy játszhatok! Én a zöldet szeretném! ...ha nyernék. A Facebookon, meg gyakorlatilag reggeltől estig vagyok, de leginkább délelőtt 10-ig és este 8 és 11 között! :)
    Gyönyörűket csinálsz!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kriszta! Köszönöm! Én is játszom ám Nálad :D Köszönöm a dicséretet! Én is imádom a a Tieidet! :) Jegyeztem :)
      Anita

      Törlés
  34. Szia, itt vagyok én is. :))
    A kéket v a lilát szeretném.
    Általában este vagyok a FB közelébe.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erika! Köszönöm, hogy Te is itt vagy! Jegyeztem :) Én még mindig visszatérek a csoki és meggy pénztárcádhoz :)
      Anita

      Törlés