Free background from VintageMadeForYou
-->

2012. december 4., kedd

Mert gyöngybogyózni jó

Ismét kaptam egy nagyobb egyszerű gyöngybogyós rendelést



A múlt hétfői napom úgy kezdődött,  miután a két nagy elment iskolába, a kicsi óvodába bevallom őszintén, hogy elhatároztam, vagyis erőt vettem magamon, hogy a szobájukat ténylegesen rendbe tegyem. Kb délre az összes zoknis fiók megtelt páros zoknival, aminek annyira örültem, mintha valami hatalmas ajándékot kaptam volna. Szép rend is lett, de ugye ez csak addig tart, amíg haza nem jönnek :) Közben kitaláltam, hogy bizony az idei adventi koszorú más lesz, de hova is tegyem majd. Megoldás a szemem előtt, a konyha és a nappalit elválasztó "parapet falra" polcot kéne szerelni, viszont nincs lefestve :( Így hamar előkerült az ecset és a festék, de közben azért rá - rá nézegettem az emailekre. És igen, délután befutott egy nagyobb gyöngybogyó rendelés, aminek nagyon örültem és bevallom a pakolás, festés feltöltött teljesen :)
Bevallom, ebben az időszakban, illetve ekkora mennyiséget a gyöngybogyókból csak éjszakánként tudok fűzni, így a család csak igen ritkán lát kijönni a kis birodalmamból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése