Free background from VintageMadeForYou
-->

2013. december 22., vasárnap

Ajándékok érkeztek

Mielőtt mutatnám az ajándékokat, előtte szeretném Mindenkinek megköszönni az egész évet! Azt hiszem soha életemben, a valóságos kapcsolataimban ennyi őszinte, kedves emberrel nem találkoztam, mint itt Veletek, egy "virtuális világban". Hihetetlen, hogy mennyi kedves szót, biztatást kaptam és mennyien beengedtetek az életetekbe. Köszönöm, hogy folyamatos bizalmat szavaztok nekem, hogy osztozhatok, osztoztok Ti is velem, az örömben és a bánatban. Hatalmas ajándék már ez is önmagában! Köszönöm Nektek!

A hét tele volt meglepetésekkel, hétfőn Apa hazajött egy nagyon kedves ajándékkal, amely minden szempontból tökéletes. Ő a "munkám" részese lesz és egyben az új hálónkhoz is tökéletesen illik, ő egy tűtartó :)
Dia! Köszönöm és azt a sok szépet, jót, amit egész éveben kaptam Tőled!

Közben aggódtam, hogy nekem is megérkezzenek az ajándékaim (sajnos nem mindegyiket tudtam befejezni, így ők már csak jövőre érkeznek meg :( ) és kíváncsian vártam a reakciókat :)
Tegnap előtt a postás kezéből majd kicsavartam a borítékot, hogy lássam a feladót :)
Timi Üvegvarázspor https://www.facebook.com/Uvegvarazspor hatalmas csomaggal lepett meg :) A keresztszemes levendulás szívecske az ágyunk felé fog kerülni az angyalkával együtt, a szaloncukrok pedig a karácsony igazi ékei lesznek és Timi annyira figyelmes volt, hogy 5 db - ot kaptunk, mert öten vagyunk :)
Ti! Annyira hálás vagyok Neked! Az egész évben kapott sok kedves szóért, a segítségért és úgy önmagában a Létezésedért!
Köszönöm Neked! 

Tegnap érkezett egy csomagos futár és az egyik nagy könyvkiadótól hozott könyvet. A csomag tartalma egy ideig még titokban maradt, mert éppen nyakig voltam egy sütésben.
Hatalmas meglepetésemre Őt kaptam
Nem tudom elárulhatom - e hogy kitől, de hihetetlen! Még most sem tudtam felfogni! Köszönöm Te Drága!!!!!!!!!!!

Majd ismét jött a postás és Anyukám mosolyogva hozta a levelet, feladó Ildikó felkiáltással! :)
Ildikótól Ásványvarázs https://www.facebook.com/pages/%C3%81sv%C3%A1nyvar%C3%A1zs/470961959684919 egy fantasztikusan szép drótékszert, egy rózsakvarcot kaptam! :)
Ildikó Drága! Köszönök Neked mindent! Hálás vagyok a sorsnak, hogy megismertelek!
Köszönöm Neked!!!!!!!!!!!!!!!!


Majd jött egy üzenet egy nagyon aranyos ismerősünktől, hogy biza azért tűnt el,mert februárban bővül a család :) Heni! Gratulálunk Nektek! Mindig annyira örülök, ha a környezetemben eljegyzés, házasságkötés, gyermekáldás érkezik, mert hiszem, hogy a mai sokszor felszínes világban igazi érték mindez!

Éjszaka kaptam egy másik levelet, ahol annyira aranyosan Betty megköszönte, hogy kedves vagyok, mert törődtem Vele, ami számomra természetes, de a mai világban sajnos nem ez a megszokott :(

Szóval, a hét teli volt meglepetésekkel! Köszönök Nektek mindent és természetesen Mindenkinek, aki velem van!!!!!!!!!!!!!!!

Még az idén egy bejegyzés érkezik ám:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése