Free background from VintageMadeForYou
-->

2011. november 5., szombat

Macskaszem bevonással

Hát őt már nagyon meg szerettem volna mutatni :) Már egy ideje tervbe volt véve az elkészítése. Egy szögletes macskaszem gyöngyöt vontam be peyote technikával és körbe kapott egy karikát is némi swarovski biconnal. Ismét lila - rózsaszín kombinációval, de fémes csillogással. Az egész egybe lett megfűzve. Készítettem hozzá eredetileg több fajta gyöngybogyót, de annyira nem illett hozzá egyik sem, hogy végül így, önmagában hagytam
Boltom nyakláncos polcán megvásárolhatod 

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűségeseket alkotsz.....és a blogod is ragyog.....jó itt Nálad..és köszönök MINDENT!!!:-)

    JÓ UTAT!!!!

    Meleron

    VálaszTörlés
  2. Te VEZETTÉL el ide! Köszönöm! Régóta terveztem ezt a medált, de csak sima bevonással nem volt egész. Aztán jött a szikra és a szó legszorosabb értelmében így lett kerek, egész és számomra a nyugalmat, tisztaságot tükröző medál. Örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés