Free background from VintageMadeForYou
-->

2012. március 11., vasárnap

Hering Helga buborék köntösben - karkötő

Már több hónapja készültem, hogy fűzök egy ilyen karkötőt, de sajnos nem találtam hozzá megfelelő színű gyöngyöket, a héten végre sikerült beszereznem, hát ő lett belőle

egyszerű, heringfűzéssel készült, bár jóval több időt vett igénybe, mint amikor egyforma gyöngyökből készül :(

Viszont a végeredmény kárpótolt a rengeteg munkáért és benne lévő gyöngyök mennyiségéért :o)
mágnes zárral kapcsolódik, hogy egyedül is egyszerűen fel lehessen venni
hossza 18,5 cm
belső átmérője 16 cm
vastagsága 1,2 cm, viszont a színei miatt sokkal vastagabbnak tűnik

sajnos azonban napokkal ezelőtt felfedeztem egy külföldi blogon is ugyanezt a karkötőt, de úgy voltam vele, az én fejemben is megszületett, így nem érzem, hogy elvettem volna mástól

újrafotózva:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése