Free background from VintageMadeForYou
-->

2012. október 24., szerda

Blog születésnap

Ma 1 éve (2011.10.24.) kezdtem el a blogom írását.
Érdekes, az első bejegyzésemkor nem gondoltam volna, hogy ennyi minden fog születni, ilyen nagy látogatottságom lesz és ilyen sok kedves emberrel hoz majd össze. Köszönöm mindenkinek az eddigi látogatását, a sok biztatást, a kedves szavakat!

Honnan is indultam?
Gyerekkorom óta mindig készítek valamit, de soha nem gondoltam volna, hogy a gyöngy egyszer ekkora szerepet fog betölteni az életemben. Igazából el is kerültem jó messzire. Majd másfél éve a kényszer hozta, mert búcsúajándéknak ki kellett találnom valamit az iskolába a tanító néniknek. Nehéz feladat volt, mert kevés pénzből és valami igazán mutatósat kellett készítenem, amit biztosan nem tesznek be a fiók mélyére. Elkezdtem keresni, de valahogy mindig visszatértem az ékszerekhez, mert a tanító nénik minden nap más ékszerben voltak és ezt a gyerekek is megjegyezték. Így elkezdtem célirányosabban keresni. A legszimpatikusabb a legegyszerűbb RAW gyöngybogyó volt. Gyorsan meg is vettem hozzá mindent, de teljes kudarc volt az első próbálkozás. Ma már jót nevetek rajta, de akkor nagyon megszenvedtem velük :)
Aztán jöttek az "5 perces ékszerek", amihez ugye minden adott és sok kézügyességet nem is igényel. Na, velük azonnal el is kezdtem a Meskát.
A fűzés egyre jobban érdekelt, így Herringbone technikával fűztem is egyet, amiből egy karkötő lett és ő pont a születésnapomon el is kelt. Annyira örültem neki, teljesen meghozta a kedvemet, így belevetettem magam a fűzés rejtelmeibe :)
A család nem igazán hitt abban, hogy a gyöngyfűzés menni fog, de nem adtam fel :)
Sokat kerestem, kutattam minták után az elején, de rájöttem, az nem én vagyok, így csak a csikóhalaim és a galaxy bogyóm készült mintaleírás után, a többi ékszerem mind a pillanatnyi érzésem és fejemben lévő kép megvalósítása lett.
Sokszor adtam fel, de mindig voltak, aki kihúztak, a fejemre koppintottak és nagyon hálás vagyok Nekik ezért!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sajnos tavasszal ért egy hatalmas csalódás, így teljesen elvette a kedvemet a gyöngyfűzéstől és utána már nem voltam képes csak úgy, élvezetből fűzni :(
Szerencsére a sujtás technikát egészen véletlenül találtam és azonnal fejest ugrottam az ismeretlenbe :) Hatalmas teret ad, igazi önkifejezés és ami a legjobb, nem láttam még soha két egyforma darabot. Számomra az igazi kiteljesedést ő hozta meg és újabbnál újabb ötletek jönnek, csak sajnos az idő, ami mindig kevés :(
A legelső szettem, ami kb 2 hét "ismeretség" után született szinte bejárta az egész világot, nagyon sok megosztást kaptam és kimondhatatlanul örültem, amikor vele kapcsán megkerestek, a Gyöngyfűzés / Praktikák oldal, hogy oktassam. Orsi! Köszönöm Nektek!!!!!!!!!!!!!!!!
Már az is hatalmas örömmel tölt el, ha valakinek csak a fotók alapján sikerül szebb perceket varázsolni :)

Köszönöm az eddigi látogatottságot, támogatást mindenkinek!
Ígérem, ha nem is akkora tempóban, de mindig hozok valamit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése