Free background from VintageMadeForYou
-->

2013. május 5., vasárnap

Anyák napjára szeretettel

Az én Drága Anyukám Anyák napi ajándéka 
 avagy egy "rosszul" behúzott gomb átváltozása
 Az én Drága Anyukám, aki nélkül a mostani életem kivitelezhetetlen lenne! Köszönöm a sok - sok segítséget és a türelmet! Egy fantasztikus Anya, nagymama! Nagyon szeretünk Téged!!!!!!!!!!!!!
 Pár hete több gombot kellett egyszerre behúznunk és közben a gyerekek már itt ugráltak mögöttünk. Anyu annyira kapkodott, hogy az egyik gombra véletlenül fordítva tette rá az anyagot :)
Na de semmi nem vész kárba, így gondoltam, akkor rajta próbálok ki valamit :) A közepét már vagy 3 hete elkészítettem, de egyszerűen nem jött az ihlet, de sebaj, mert voltak más rendelések. Aztán megérkeztek a piramid gyöngyeim és a héten végre az első nap, amikor a teraszon tudtam alkotni, azonnal ő került a kezembe. Anyu közben többször is ránézett és dicsérte, pedig nem is szereti a lilát :) Na, amikor elkészült, akkor teljesen odavolt érte, így gondoltam ő lesz a legmegfelelőbb Anyák napi ajándék számára. Gyorsan egy lila XS - es méretű bogyós fülit is fűztem hozzá.
Ma reggel, amikor az orgona kíséretével átadtuk Neki, akkor annyira örült :) Lila színű bőr szállal kérte :)

 Anyukám és a saját magamnak készített ajándékok, mert kellett valami karkötő is végre és persze a rózsaszínű gyöngybogyó ismét előkerült, de akkor már füli is kell hozzá :) Ők szintén XS - es méretek 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése