Free background from VintageMadeForYou
-->

2013. június 23., vasárnap

Nyár van! - sujtás gyűrű

Egy igazi nyári sujtásgyűrűt készítettem, ami igazán BottyánGyöngye - s, vagyis NittYDesign - os


napsárga bőrös bevont gomb található a közepén
méretei 3,2 x 2,7 cm, állítható rhódiumos gyűrűalapon

Ez a gyűrű teljesen engem jellemez. Színeiben harmonizál, de ott van benne az állandó mozgás, a néha egyenes, enyhén íves "úttal". Nem a megszokott stílus, de hol van az leírva, hogy a sujtás csak visszafogott, elegáns ékszer lehet? Na jó, csak vicc volt :)
Azt hiszem egy igazán dinamikus ékszert készítettem, ami korosztálytól független

Itt ezúttal megragadnám az alkalmat, ami miatt nem leszek valószínűleg népszerű és esetlegesen lájkokat is veszíthetek, de mégis megkockáztatom. A kritikákat nagyon jól bírom, nem sértődök meg, sőt esetenként igenis építő jellegűek, viszont! Az, aki azért keres  meg, hogy Neki külön készítsek ékszert, az vegye figyelembe az én stílusomat is. Ne kérjem olyan ékszert, amit másnál látott, akár más színben, de ugyanazzal a mintával. Vegye a fáradságot és keresse meg azt az alkotót, mert azt hiszem ez így tisztességes. Senki sem szereti, ha másolják és azt hiszem, ha valakinek van egy rá jellemző stílusa, akár színvilág, akár formavilág, akkor ne akarjunk lopni, vagy a másikat rákényszeríteni valaki más világára. Én sem teszem!
Minden ékszernél, ami rendelésre készül, nyilván benne vagyunk mindketten, de ez nem lehet teljesen egyoldalú. Bízom benne, ha én nem sértődöm meg mindazon, amit esetleg eddig negatív kritikának szántak, akkor Ti is szem előtt fogjátok tartani, hogy ez vagyok én! Pillanatnyilag a gyöngybogyós és a gombos sujtásos alkotó!
Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése