Free background from VintageMadeForYou
-->

2013. december 22., vasárnap

Karácsonyi sujtás szett - nekem :)

Végre magamnak is készíthettem egy szettet :) Annyira megtetszettek az új, csillogós gombjaim, hogy azonnal ki is néztem a sajátjaimat :)
2 hete gyorsban elkezdtem, na meg az arany színű zsinórokat is tesztelni kellett :) Közben jöttek még a megrendelések, így félre tettem őket, na meg a héten még a hajszínem is megváltozott (világosabb vörösből vörös szilva lettem ), így kicsit módosítva az alapszíneken, de végre pénteken elkészült :) Íme!
 Igazi csillogó, ünnepi szett készült

 na, a gyűrűalapokkal mindig meggyűlik a bajom, mert picik az újaim :D
Na, ez pedig én vagyok :D Most megmutatom magamat :D

Szóval! Terveim között szerepel, hogy a jövő évben készülnek ilyen egyszerűbb és olcsóbb sujtás ékszerek is, mert ők is nagyon jól variálhatok. Sok féle mintás gomb közül lehet válogatni és bármilyen színű díszítést kaphat, mindenkinek a fantáziájára van bízva :)

Ezzel a szettel kívánok Mindenkinek Nagyon Kellemes, Békés Karácsonyi ünnepet !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése