Free background from VintageMadeForYou
-->

2015. február 3., kedd

Miből lesz a cserebogár ? 2. - zsúrkocsi

Avagy ismét bútor tuning volt itthon
Nagyon szeretem a régi bútorokat, bár sajnos 4 éve elég sok darabtól, a nagyobb, nagy értékűektől meg kellett válnunk, de néhány kisebb, viszonylag "értéktelen" azért maradt még itthon :)
Vasárnap déltől estig, illetve a hétfői napom teljesen görnyedve, festékesen telt, de megérte. Ja és hogy ne unatkozzak tutira beesett egy véletlen darab, amit amúgy későbbre időzítettem, vagyis még csak győzködtem a családot. Ez utóbbi a konyhát érinti, de lássuk elölről őket

Zsúrkocsi
 Még a vaterázásom kezdetén vettem ezt a zsúrkocsit, ami a régi házunkban, a hatalmas konyhában nagyon jól mutatott így is, de ebben a házban valahogy sehogy sem találtuk a helyét, végül karácsony előtt leköltözött a padlásról, de az új terveimbe nem illett bele. A közösségi oldalon bekerültem egy csoportba, ahogy Valaki fantasztikusan szépen felújította a sajátját. Ma már lehet kapni fantasztikus festékeket, amelyek erre a célra vannak kitalálva, nem igényel a kiszemelt "áldozat" csiszolást, fantasztikus színekben elérhetőek és a nagy kedvencem, az antikolás is könnyen megvalósítható velük.
Igen ám, de mi van akkor, ha az ember lányának a pénztárcája nem engedheti meg? Illetve a másik dolog, ha a fejünkbe vesszük, hogy ezt most azonnal szeretnénk megvalósítani. Ilyenkor jönnek jól a barkácsáruházak, no meg némi kutakodás a neten, hogy mit érdemes használni.
Szóval vasárnap ebéd után Apa némileg előcsiszolta nekem a kiszemelteket (biztosra akartam menni az egyszerű bolti festékkel)
 3 réteg fehér festék után és némi visszacsiszolással, no meg egy stencillel, amit legalább 10 évvel ezelőtt egy lefűzős sorozatból gyűjtögettem össze ezt az eredményt kaptam :) A stencil virágnak a színét, árnyalatát kikevertem, mert ismét próbáltam leleményes lenni a kevésből :)

A dolgozó szekrényem mellett lesz majd a helye, már nem eldugva, mint eddig volt és végre a szalvéták is kéznél lesznek, mert az étkezőben lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése