Free background from VintageMadeForYou
-->

Címkék

2013. (121) 2014. (92) 2015 (46) 2016 (41) 2017 (32) Ajándék (18) Akció (3) Általános (11) Annie Sloan (1) Arany (2) baba (3) Barack (9) Barna (5) Bézs (12) Bogyók (174) Bordó (3) Bőr (23) Bross (5) Bútor tuning (9) Citrom (1) Család (8) Csipke (16) Decoupage (2) Ékszereim (10) Ékszeróra (3) Ékszertartó (2) Elkeltek (259) Ezüst (4) Fehér (11) Fekete (10) Férfi (6) festegetős (4) Fülbevalók (208) Gobelin (3) Gomb (182) Gyereknevelés (8) Gyógyítók (38) Gyöngyhorgolás (28) Gyűrű (19) Hajfésű (2) Hematit (1) Heringfűzés (7) horgolás (6) Ír csipke (2) Játék (4) karácsony (53) Karkötő (66) Kártyatartó (1) Kék (18) keresztszemes (23) Könyvjelző (12) Krém (4) Kulcstartó (18) Lakásdísz (2) Lélek (4) Licit (1) Lila (17) Málna (1) Menta (5) Menyasszonyi (7) Mobilékszer (6) Mustár (2) Narancs (2) Neszeszer (3) Nyaklánc (202) Ővtáska (1) Pentart (1) Pénztárca (6) Peyote (59) Pink (5) Piros (7) Pohárjelölők (1) RAW (11) receptek (5) Rózsaszín (26) Sárga (1) Shabby Chic (1) stencil (1) Sujtás (238) Sütemény (5) sütés-főzés (11) Süthető gyurma (6) Szemüvegtartó (1) Szett (79) Szőttes (1) Szürke (6) Tanfolyam (3) Tárca (8) Tartó (1) Táskák (16) Textil (17) Toll (7) Türkiz (12) Varrás (54) Vintage (1) Webáruház (26) Zöld (16)

2015. február 3., kedd

Miből lesz a cserebogár ? 2. - zsúrkocsi

Avagy ismét bútor tuning volt itthon
Nagyon szeretem a régi bútorokat, bár sajnos 4 éve elég sok darabtól, a nagyobb, nagy értékűektől meg kellett válnunk, de néhány kisebb, viszonylag "értéktelen" azért maradt még itthon :)
Vasárnap déltől estig, illetve a hétfői napom teljesen görnyedve, festékesen telt, de megérte. Ja és hogy ne unatkozzak tutira beesett egy véletlen darab, amit amúgy későbbre időzítettem, vagyis még csak győzködtem a családot. Ez utóbbi a konyhát érinti, de lássuk elölről őket

Zsúrkocsi
 Még a vaterázásom kezdetén vettem ezt a zsúrkocsit, ami a régi házunkban, a hatalmas konyhában nagyon jól mutatott így is, de ebben a házban valahogy sehogy sem találtuk a helyét, végül karácsony előtt leköltözött a padlásról, de az új terveimbe nem illett bele. A közösségi oldalon bekerültem egy csoportba, ahogy Valaki fantasztikusan szépen felújította a sajátját. Ma már lehet kapni fantasztikus festékeket, amelyek erre a célra vannak kitalálva, nem igényel a kiszemelt "áldozat" csiszolást, fantasztikus színekben elérhetőek és a nagy kedvencem, az antikolás is könnyen megvalósítható velük.
Igen ám, de mi van akkor, ha az ember lányának a pénztárcája nem engedheti meg? Illetve a másik dolog, ha a fejünkbe vesszük, hogy ezt most azonnal szeretnénk megvalósítani. Ilyenkor jönnek jól a barkácsáruházak, no meg némi kutakodás a neten, hogy mit érdemes használni.
Szóval vasárnap ebéd után Apa némileg előcsiszolta nekem a kiszemelteket (biztosra akartam menni az egyszerű bolti festékkel)
 3 réteg fehér festék után és némi visszacsiszolással, no meg egy stencillel, amit legalább 10 évvel ezelőtt egy lefűzős sorozatból gyűjtögettem össze ezt az eredményt kaptam :) A stencil virágnak a színét, árnyalatát kikevertem, mert ismét próbáltam leleményes lenni a kevésből :)

A dolgozó szekrényem mellett lesz majd a helye, már nem eldugva, mint eddig volt és végre a szalvéták is kéznél lesznek, mert az étkezőben lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése