Free background from VintageMadeForYou
-->

Címkék

2013. (121) 2014. (92) 2015 (46) 2016 (41) 2017 (20) Ajándék (18) Akció (3) Általános (11) Annie Sloan (1) Arany (2) baba (3) Barack (9) Barna (5) Bézs (12) Bogyók (174) Bordó (3) Bőr (23) Bross (5) Bútor tuning (9) Citrom (1) Család (8) Csipke (16) Decoupage (2) Ékszereim (10) Ékszeróra (3) Ékszertartó (2) Elkeltek (259) Ezüst (4) Fehér (11) Fekete (10) Férfi (6) Fülbevalók (208) Gobelin (3) Gomb (182) Gyereknevelés (8) Gyógyítók (38) Gyöngyhorgolás (28) Gyűrű (19) Hajfésű (2) Hematit (1) Heringfűzés (7) horgolás (6) Ír csipke (2) Játék (4) karácsony (53) Karkötő (66) Kártyatartó (1) Kék (18) keresztszemes (20) Könyvjelző (12) Krém (4) Kulcstartó (18) Lakásdísz (2) Lélek (4) Licit (1) Lila (17) Málna (1) Menta (5) Menyasszonyi (7) Mobilékszer (6) Mustár (2) Narancs (2) Neszeszer (2) Nyaklánc (202) Ővtáska (1) Pentart (1) Pénztárca (6) Peyote (59) Pink (5) Piros (7) Pohárjelölők (1) RAW (11) receptek (5) Rózsaszín (26) Sárga (1) Shabby Chic (1) stencil (1) Sujtás (238) Sütemény (5) sütés-főzés (11) Süthető gyurma (6) Szemüvegtartó (1) Szett (79) Szőttes (1) Szürke (6) Tanfolyam (3) Tárca (5) Tartó (1) Táskák (12) Textil (17) Toll (7) Türkiz (12) Varrás (48) Vintage (1) Webáruház (26) Zöld (16)

2015. február 9., hétfő

Miből lesz a cserebogár? 5 - laminált szekrényajtó

Van egy viszonylag kicsi konyhám, ami Anyukám által vásárolt konyhabútorból van összerakva. A za fajta, ami szerintem a legtöbb lakásban felelhető, laminált (MDF) ajtó rajta a műanyagos borítással. Nem szeretem, de ez van :( Sajnos a sütő melletti ajtóknál (mert rossz szokásom, hogy sütés után félig nyitva hagyom az ajtót, amíg a sütő kihűl teljesen) észrevettem, hogy elkezdett feljönni a műanyag borítás, aminél a kisebb kiálló és akadó részeket már korábban leszedtem. Pénz ugye nincs új bútorra, de még ajtó cserére sem. A Férjemnek hónapok óta magyarázom az ajtók lefestését, ami miatt nagyon is hülyének nézett. A neten, illetve egy csoportban már láttam jó ötleteket, de itthon akkor is elvetették az egészet.
Hétfő reggel Anyukámnak meg akartam mutatni, hogy újabb helyen feljött a műanyag borítás, amikor valószínűleg kicsit erősebb mozdulattal a széléről indítva behasítottam a fogantyúig a borítást. Nagyon ronda volt és így nem is maradhatott, így ajtó leszerel, a nagylány pedig leszedte kb 2 perc alatt az egész maradék műanyagot.

 Szóval kaptam egy ilyen ajtót :( Nem szép látvány, de legalább lehet rajta kísérletezgetni :)
 Ennyire egyben jött le szinte minden
Így jár akinek nem telik rendes waxra és festékkel kell megoldani az "öregbítést" is
Itt már a helyére visszakerült. Felette látható a fiókon, hogy milyen is pontosan és hát az a szín, ami az eredeti nem igazán a kedvencem.
Apa reakciója, hogy akkor mehet a többi ajtó is ilyenre :) Azt hiszem viszont kipróbálok egy másik festéket is, bár zománcfesték révén ez is bírja a mosást, de sütő mellett jobb lenne a radiátor festék.
Ja és szabad kezet kaptam az étkező garnitúránk átfestésére is :D

Azóta festem ám a többi ajtót is :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném megkérdezni, hogy a többi ajtóról is leszedted a borítást, vagy úgy lamináltan festetted le. Nekem is ilyen a konyhám, szeretném lefesteni. Milyen festéket használtál? Köszönöm: Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika! Köszönöm, hogy tőlem kérdezel :) Kérlek írj a bottyangyongye@gmail.com email címre és akkor mindenre pontosan válaszolok, illetve küldök át fotókat is még :) Köszönöm! Anita

      Törlés