Free background from VintageMadeForYou
-->

2016. december 8., csütörtök

Álkandalló

Bevallom, nagyon - nagyon tetszenek az amerikai kandallók karácsonyi díszben. Nagyon sok szép álkandalló megoldást látni a neten, de sajnos nekem erre sem helyem, sem pedig a lakásban bent élő kutyák miatt nincs lehetőségem. Akkor is szerettem volna valami kandalló utánzatot készíteni. Erre a konyhában található régi (vaterázot, felújított) falitékám volt alapnak a legmegfelelőbb ( a fűszerek így egy zsúrkocsiban landoltak), amit persze át kellett helyezni a nappali részbe, egy korábban már "felújított" IKEA -s szekrény felé (korábban ezen állt a tv, erről korábban itt). A család ismét elképzelni sem tudta, hogy mit szeretnék belőle kihozni :D

Ugyan a hétfői nap igencsak kapkodósra sikeredett, de este így vártuk a Télapót



 A mikulás csizmákat pár nappal korábban sikerült megvarrnom, amelyek régi szőttes konyharuhából készültek


 A szőttes konyharuha "maradékai" felhasználásból pedig rénszarvasos stencilezett csillagok, amelyek hihetetlen finom karácsonyi illatot árasztanak, mert megtöltöttem őket :)
 A korábban ronda műanyag, "újrahasznosított" díszeimből (erről korábban itt olvashattok) is került a girlandra, no és a textil cukorpálcák is itt kaptak helyet

 Tavaly már készítettem ilyen textil fenyőfát, de az annyira nem tetszett és az idei év kicsit más koncepció alapján képzeltem el a díszítést, így Apa korábbi ingéből készült két fenyőfa is a "kandalló" két oldalára. Sajnos nagyobb rénszarvasom nem volt, pedig nagyon szerettem volna, így egy Mikulás került középre, ezzel is jelezve Neki, hova teheti az ajándékokat :)


A legelső fotókon látható, hogy mennyire szeretem ezeket a világító házakat, szinte függő lettem az idén (korábban "csak" egy nagy és három kisebb darab volt). Ugyan aránytalan a házakhoz képest, de a jegesmedvém tökéletesen beleillik a képbe :)

Jó volt látni a gyermekeink arcát, amikor segítettek díszíteni (persze még sokáig nem látták, amit én már a fejemben régen elképzeltem) és végre elkészült, felgyulladtak a fények és még a csizmában is volt csoki, na meg egy plusz, amit még sosem kaptak, ehető cukorpálca, de szigorúan mindenkineke csak 1 - 1 darab :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése