Free background from VintageMadeForYou
-->

2017. október 12., csütörtök

Kamasz szoba átalakítás 3. rész

Ott hagytam abba, hogy hétfőn megtörtént a kipakolás, a bútorok átmozgatása és a korábban még barack színben játszó dryvit felületeket átfestettem fehérre. Már önmagában ettől teljesen más lett a szoba, sokkal világosabb, frissebb és valóban FEHÉR 😊
Az internetről próbáltunk kinézni valami teljesen elütő színt, mert az ágy végében a falnak szerettem volna valami mást. Valami sötétebb, szürkés színt kerestünk, így eset a választásunk szintén Poli - Farbe Platinum "Sulyom" színére. Már 1 rétegben fantasztikus volt a hatás. A legkisebb kiszerelést vettem, 1 l -t. A kiadóssága fantasztikus, még az én béna festő tudásommal is 😀
Ilyen lett 1 rétegben. Úgy döntöttem, hogy a lambériás "ablakot" is átfestem vele. Miután elkezdtem hengerelni és a lambéria nútjába ezáltal nem ment festék, a végeredményt látva Dalmával úgy döntöttünk, hogy maradjon így. Teljesen más lett a hatása.

 Közben Dalma a Nagymamám szekrényét alapozta és festette, ami Sárától került át az Ő szobájába. Na, most fogtok megkövezni, de! Kipróbáltam egy festéket, az alapozójával együtt, amelyet bútorra javasoltak többen, mely oldószeres, mert nem volt kedvem a végén waxolni. Sajnos nem jött be, de nagyon nem 😕Sajnos sem ecsettel, sem hengerrel nem tudtam szépen dolgozni vele. Így végül maradt a jól bevált Harzo alapozó és a beltéri falfesték és igen falfesték! Tökéletes lett a fedés és nem volt csíkos sem.

Íme a végeredmény!
 Emlékeztek? Ezen a falon volt a nagy barna faragott szekrény
Illetve ezen a falon az írószekrény
Most egy világos, átlátható tér lett. Az ágy így letakarva kanapé hatású, mert megtartottuk a  régi nagy párnákat, amelyek az ágy mellett voltak (szigetelés miatt), mert ha vendégek érkeznek Dalmához, akkor elő lehet őket venni és arra tudnak ülni.
Nagyon tetszik ez az éles kontraszt és ehhez a színhez nagyon sok kiegészítő szín illik.

 Korábban itt volt az ágy. Dalma megkapta Sára asztalát és miután balkezes, így a fény nem vet árnyékot Neki. Az asztallal szemben lévő két ablakot amúgy ritkán használjuk, vagyis a redőnyöket nyáron csak szellőztetéskor húzzuk fel picit, mert innen ömlik be a meleg. Az ablakpárkányban elfért a számítógépe, így már az sem a földön koszolódik.
 Egymás mellett a régi és az új. Az IKEA -s szekrény maradt a helyén és mellette a már fehér Nagymama szekrénye, mely új fogantyúkat kapott, mert sajnos a régiek szétmentek már nagyon.

Kb 3 éve vettem 2 db bonanza éjjeli szekrényt, amelyet átfestettem fehérre, de valahogy sehol sem találtunk neki helyet, így Sára szobájában voltak. Most Dalma dolgait elpakolva tudatosult bennem, hogy a tankönyveit nem tudja hova tenni, így ezt találtam megoldásnak. Sajnos ugyan az asztal alá nem megy be teljesen, de sebaj, mert így a tetejére virágokat tudok tenni 😀
 Dalma választotta a színeket, így a nagy része Pentart szürkét kapott, a belső részek pedig szintén Pentart türkizkék színt. A végén színtelen wax -al zártam.

Bevallom és nem azért, mert én találtam ki, de a szoba sokkal nagyobbnak tűnik a valóságban, melegebb és nagyon kuckós is lett, na meg talán felnőttesebb is. A dolgai nagyon jól elférnek, bár a ruhakupac azért most is feltűnik néha 😀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése