Free background from VintageMadeForYou
-->

2017. október 8., vasárnap

Kamasz szoba átalakítása 2. rész

Szóval! Az átalakítást arra a hétre terveztük, amikor Máté táborban van, mert így addig az Ő szobáját neveztük ki "raktárnak", illetve Dalma is tudott hol aludni. 
Miután annyira jól elterveztem, hogy a lányok szobájában a bútorok hogyan fognak helyet cserélni, persze mindent kimértem előre, így lebeszéltük, hogy hétfő délután jön segítség és Férjjel együtt átmozgatják a bútorokat a két szoba között. 
Reggel nekikezdtem kipakolni Sára szobájából, illetve a szekrényeiből. Persze hamar végeztem és Férj napközben telefonon többször is elmondta nehogy nekiálljak egyedül bútorokat tologatni, de ilyenkor lassan telik az idő, így nem egyedül, hanem Anyukám segítségével legalább Sára szobájában hozzáfogtam. A terv az volt, hogy Sárától az íróasztal, ami eredetileg étkezőasztal, de lecsukható a két oldalam, megy be Dalmához és onnan pedig az írószekrény kerül be Sárához. Másik két szekrény is helyet cserél, mert Dalmának a sötét nagy faragott szekrény, ami egyébként akasztós, de kicsi, az megy be Sárához és onnan átjön az Ő akasztósa, amit a nagyszüleimtől örököltem.
 A két cserére ítélt szekrény

Végül sajnos Sára szobájában addig tologattam a bútorokat, amíg végül kiderült, hogy sajnos a nagy faragott nem fog elférni 😪 A szekrény az egyik helyen kb másfél cm, a másikon pedig 5 cm híján nem fért be. Ekkor jöttek a fiúk és vittek mindent oda, ahova mondtam. Azért jó, hogy már előre megnéztem a valóságban mindent, így nem a fiúk kaptak idegbajt tőlem 😜 Végül ez a faragott szekrény ideiglenesen lekerült Anyuhoz és nagy valószínűséggel eladásra kerül majd, ami amúgy nagyon sajnálok.
A nap végére legalább Sára örült, hogy van egy kicsit átrendezett szobája, illetve az írószekrényért teljesen odáig volt és van

 Már hétfőn reggel levettem az összes függönyt, ami a plafonról egészen a földig lógott le és ahol elértem a falakat (akkor még a bútorok a szobában voltak) elkezdtem lemosni, majd festeni. 

 Az ágy végében egy gipszkartonos fal van, rajta pedig a légkondinak a csöve megy végig, ami amúgy szintén befolyásolta itt is a szekrény elhelyezkedését, de itt más megoldással legalább befért.

Itt jól látható, hogy korábban már lefestettem az eredetileg külső dryvitos falat fehérre. Bevallom, hogy sokkal jobban nézett ki így "fehéren", mint eredetileg a barackos színnel, de csak messziről sajnos, Közelről már nem volt szép látvány, mert átütött a barack szín, nem ült bele szépen az apró mélyedésekbe a festék. 
Nagyon szeretem Juditu blogját és hihetetlen hasznos tanácsokkal, ötletekkel lát el minket. Itt olvastam a falfestésről is, vagyis a festékről. Sokan Hérát használnak, ahogy mi is ezt tettük, de valójában sosem szerettem. Juditunál olvastam először a Poli - Farbe Platinum beltéri falfestékről és gondoltam kipróbálom, mert erre a felületre már nem találtam más megoldást. Hihetetlen volt a különbség, illetve az idő. Tényleg nem csöpög, teljesen takar már 1 rétegben is és beül a dryvit mélyedései is, anélkül, hogy leszakadna a vállam az erőlködéstől és hihetetlen fehér. Az árát bőven behozza a fedőképessége és az idő megspórolása, no meg az izomláz elmaradása. Ez utóbbi azért volt, de csak a létrázás miatt 😜

Ezek után nagyon felbátorodtam, felbátorodtunk és kerestünk a fehértől teljesen elütő színű színt, szintén ebből a márkából, mert az egyik falnak mást álmodtam meg.

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése