Free background from VintageMadeForYou
-->

2021. március 3., szerda

Újra itt

 Azt sem tudom hol kezdjem. Már több mint 3 éve nem posztoltam. Sajnos nagyon sok dolog történt közben velem / velünk, rengeteg negatív és túl vagyok egy hatalmas csalódáson is. Ezalatt az idő alatt néha - néha alkottam is, de semmi kedvem nem volt kommunikálni. Amikor azt éreztem, hogy igen, most megint folytatom, akkor történt valami. Remélem ez most nem így lesz és igyekszem folytatni 😉

Azt elárulom viszont, hogy nem ott fogom folytatni, ahol abbahagytam. Mára már a napjaim nagy részét a kötés , horgolás és ritkán még a varrás teszi ki. Alkottam közben azért több mindent, amik remélem Nektek is tetszeni fognak. Bevallom, pár hete megint a gyöngyhorgolás elkapott, de rá kellett jönnöm, az már nem én vagyok.

Szóval, láttok majd horgolt amigurumikat, kötött felsőket, kötött zoknikat, kötött és horgolt arctisztítókat 

Remélem maradt még néhány olvasó, vagy esetleg jönnek újak. Átnyergeltem az Instagramra, amit most még a saját nevemen használok, itt látjátok, de persze azért már létrehoztam a BottyánGyöngye oldalamat is, amit már most is bekövethettek és hamarosan tartalommal is megtöltöm, itt.

Az elkövetkező posztok mindenképpen az elmúlt időszak kötött és horgolt dolgaival indulnak 😉 Meska boltom még megvan, így a megvásárolható, rendelhető termékeim oda is felkerülnek.

Köszönöm azoknak, akik kitartottak mellettem 💝


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése