Free background from VintageMadeForYou
-->

2023. február 16., csütörtök

Zokni "átalakítása"

 Néhány éve karácsonyra kötöttem az első zoknit és persze az egész család akkor azt kapott ajándékba 🤣 A lényeg! Függővé tett ❤️🧦 Egyszerűen imádom kötni és viselni is. Vannak kifejezett zoknifonalak, ezeknek van általában egy 25% -os nylon tartalmuk, így jobban bírják a gyűrődést. Anno nagyon sok féle leírást, sarok típust végignézem, de csak az egyik tetszett és számomra a leglogikusabb kötésű volt. Ráadásul itthon a zoknit kötők közül legtöbben az orrától kezdik, mert az nem "cicis". 

Itt kezdődik az én aktuális történetem. Hagytam egyetlen alkalommal, persze a karácsonyi hajrában elcsábítani magam és belevágtam az orránál kezdett zokni kötésébe, de porsze olyan fonalból, amit egy vásáron szereztem be https://www.facebook.com/fonalkocka Olgától ❤️ Megkötöttem, de már menet közben éreztem nem az igazi

Annyira jó volt ez a színkombó pedig ❤️

Végül a bontás mellett döntöttem, mert akármennyire is tetszett egyszerűen kényelmetlen volt az egész 😪 Nem egy szép látvány a bontott fonal , ráadásul a pink színt esélyem sem volt megtartani 😭

Végül kapott egy másik típusú, márkájú kiegészítő fonalat és a jól bevált módszert ❤️🧦
Itt is igaz, Járt utat a járatlanért el ne hagyd!
Megpróbáltam 😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése