Free background from VintageMadeForYou
-->

2017. november 23., csütörtök

Kézzel festett selymek

Néhány hete kaptam egy üzenetet, amely első körben nagyon meglepett. A kérdés az volt, hogy tudnék - e kézzel festett selyemből dupla csatos tárcát készíteni? Éreztem, valahonnan ismerős a selyem, bár táska formájában, így google barátunkat hívtam segítségül és rátaláltam végül a facebookon a hölgyre. Ott azért egyszerűbb a kommunikáció számomra, hisz azonnal képeket, vagy hivatkozásokat is tudok küldeni. Így esett, hogy pár nap oda - vissza levelezés után megérkezett hozzám az első kézzel festett selyem a tárcához. Be kell valljam napokig csak nézegettem és próbáltam nagy levegőt venni, átgondolni mire végre elkezdtem kiszabni és varrni. Persze úgy bántam vele, mint a hímes tojással 😛 
Végül elkészült a próbadarab, postára adtam és vártam a másnapot, hogy mi lesz a vélemény. Szerencsére nagyon pozitív volt. Időközben megérkeztek a fém színű tárca keretek is a folytatáshoz, bár amikor megrendeltem őket, még egyáltalán nem volt biztos, hogy általam készülnek majd még társak. Végül megérkezett az új kézzel festett selymeket tartalmazó boríték 10 + 1 db, amelyek egyesével szépen feliratozva voltak, hogy milyen színű bélés és tárca keret lenne a hozzájuk a megfelelő párosítás. A színek egyeztetése közben kiderült, hogy az egyik selyem bizony az enyém 💖
Bevallom, iszonyatosan ideges voltam végig, mert itt ugye nincs lehetőség a rontásra és több esetben még a javításra sem, így lassabban is ment a varrás, de ugyanakkor igyekeznem is kellett, mert az egyik kutyánknál készültünk a szülésre. Mire eljutottam odáig, hogy a kereteket varrtam, Andrea elárulta, hogy bizony meg fogok lepődni, hogy hova is készülnek a tárcák. Na, ettől még idegesebb lettem 😋
Végül egy csütörtöki napon postára adtam őket, bár a csomagba csempésztem meglepetést is, mert ugye azért csak egy drága "dologról" van szó, ahol úgy éreztem még inkább nem fér bele a haszontalan leeső rész, így a még megmaradó, "használható hulladékból" gyorsan húztam be gombokat és fülbevalókat készítettem belőlük.

Igazából nagyon gyorsa kellett fényképeznem, mert aznap éppen szépen sütött a nap, kb fél órát, de szerintem így is átjön a képeken a szépség, az elegancia. 




Azt hiszem, hogy mind közül a kékek voltak a személyes kedvenceim
Hihetetlen érzés volt a kezembe venni a selymeket, megvarrva viszont az az elegancia, a finomság leírhatatlan érzés 💖
Végül kiderült, hogy az általam készített tárcák többed magukkal, családi formában Milánóban, egy Design kiállítás és vásár keretében fognak debütálni. Na, ez még most is felfoghatatlan számomra 💖
Hamarosan lesznek profi képek is ám a tárcákról, de addig is gyönyörködjetek Andrea fantasztikus világában és a többi csodában, amelyek szintén az általa megálmodott és megfestett selymekből készültek.

Amennyiben tetszett a poszt, akkor kövess a facebookon, hogy hamarabb értesüljél az újdonságokról 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése