Free background from VintageMadeForYou
-->

2018. január 25., csütörtök

Farkasfej keresztszemes kép

Karácsonyi ajándéknak készült ez a kép


Dalma lányunk nagyon szereti a farkast ábrázoló dolgokat. Már nyáron a Pinteresten megtaláltam ezt a képet. Na jó, nem teljesen ezt, mert kissé béna voltam. Eredetileg kettő fej volt a képen és kb jól ki is számoltam, hogy mekkora anyag szükséges hozzá. Szépen be is rácsoztam az aidát, de! Már kb a kép felénél tartottam, amikor feltűnt, hogy valami nagyon nem stimmel. Ekkor jöttem rá, hogy a rácsozás jó, az anyag megfelelő méretű, viszont 1 rácsoszloppal kijjebb kezdtem el a mintát, így tutira nem fog ráférni a másik fej. Nem is én lennék. Sebaj, mert menet közben már nagyon szenvedtem, ugyanis a mintát felnagyítva homályos volt a kép és az a rácsozat teljesen összefolyt. Így ez a kép, ebben a formában több mint 2 hét alatt készült el, mert csak hétköznap, iskolaidőben tudtam hímezni, de a végeredménnyel nagyon elégedett voltam / vagyok.
Izgultam nagyon, hogy Dalma mit szól majd hozzá. Azóta is ki van téve a szobájába, bár még nem a végleges helyére, de bízom benne, hogy tetszik Neki 

1 megjegyzés:

  1. Szia.Az én lányom is szereti a farkasokat kereset megfelelő mintát de még nem sikerült ráakadnom.De ez tetszik nagyon

    VálaszTörlés