Free background from VintageMadeForYou
-->

2011. december 22., csütörtök

Karácsonyi ajándék

Nemrégiben a postás itt járt és bedobott egy nagyobb csomagot. A nagylányunk igen izgatottan kirohant érte. Nagyon meglepődtem, amikor szóltak, hogy nekem küldték, pedig most nem is rendeltem semmit. Amikor megláttam a feladóját, akkor ért a következő döbbenet, a jó értelemben! Izgatottan bontottam ki a borítékot, ami egy képeslapot és egy kis dobozt rejtett. Utóbbit alig tudtam kinyitni, mert már annyira remegett a kezem. Még most is remeg és a szemem is könnyes.
A gyönyörű keresztszemes gyűrű mellett egy szintén keresztszemes képeslap lapult, amely gyöngybetűkkel volt írva. Egyszerűen csodálatos!
A mai világban akkora kincs, ha valakihez már emberi hangon szólnak, kedvesek, nemhogy ajándékot kapni valakitől, akivel csak így, az interneten tudunk érintkezni. Egyszerűen nem is tudok mit kezdeni az ajándékokkal!
Köszönöm Dorka! HATALMAS KINCS VAGY!



Sajnos a fotók nem lettek annyira tökéletesek, mert nagyon remegett a kezem közben. A gyűrűt csak a fotózás miatt vettem le, de most is itt díszíti az ujjamat és nézegetem. Egyszerűen hihetetlen és csodálatos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése